Informacje

Tworząc rabaty unikaj zer Tworząc rabaty unikaj zer Hot

Jako że naszemu mózgowi w wielu kwestiach daleko do komputera, specjaliści od reklamy mają duże pole do popisu w zakresie manipulowania naszą podświadomością. Najnowsze badania donoszą, że zera w rabatach mają zły wpływ na decyzje dokonywane przez klientów.

Co jest dla nas korzystniejsze: oprocentowanie 1% czy 0%? Co pozwoli nam zachować zgrabniejszą sylwetkę: jogurt z 1% tłuszczu, czy jogurt nie zawierający tłuszczu? Z pozoru prosta odpowiedź okazuje się być dużo bardziej skomplikowana. Naszemu mózgowi wydaje się bowiem, że 1% to mniej niż 0%! Dlaczego?

Chociaż wygląda to dość absurdalne, wyjaśnienie tej matematycznej nieścisłości jest bardzo proste. Nasz mózg liczy efektywniej, kiedy ma jakiś punkt odniesienia. Kiedy porównujemy rabat 1% i 5%, pierwszy wydaje nam się mniej korzystny, dlatego że dostrzegamy 5 razy większą oszczędność. W przypadku obciążenia 0% nasz mózg nie potrafi dostosować się do swojego standardowego wzorca obliczeń i intuicyjnie jesteśmy bardziej przekonani do 1-go procenta.

Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo proste zabiegi potrafią wpłynąć na decyzje klientów o skorzystaniu z naszych usług. Warto o tym pamiętać i oprócz obowiązkowej lektury nowinek kosmetologicznych sięgnąć czasami po książki dotyczące efektywnego marketingu.

Źródło: Kopalnia Wiedzy


Czytano: 2487
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum