Informacje

Idealna metoda promocji gabinetu? - sondaż Idealna metoda promocji gabinetu? - sondaż Hot


Jeśli chcemy otworzyć swój własny gabinet, a jesteśmy początkującymi przedsiębiorcami, ustalanie strategii marketingowej najlepiej powierzyć specjalistom. Dzięki nim nauczymy się eksponować mocne strony naszego gabinetu a co za tym idzie, coraz efektywniej zdobywać klientów.

Dla bardziej doświadczonych w działaniach marketingowych właścicieli gabinetów, pomocne mogą okazać się wyniki naszej najnowszej sondy, w której pytaliśmy Was jaki rodzaj reklamy najczęściej wybieracie do promowania swoich usług?

Z Waszych odpowiedzi wynika, że najchętniej stosowaną przez właścicieli gabinetów kosmetycznych i kosmetologicznych metodą promocji jest reklama internetowa. Tą metodę przyciągania klientów zastosowało aż 35,7% użytkowników Serwisu Kosmetologicznego.

Druga w kolejności i niemal tak samo popularna okazała się być reklama za pomocą ulotek rozprowadzanych w najbliższym otoczeniu gabinetu. Taką bezpośrednią metodę dotarcia do klienta wybrało aż 33,3% czytelników naszego portalu.

Marketingową skuteczność bezpośredniego kontaktu z klientami, potwierdza następny w kolejności wynik naszej sondy. Okazuje się, że aż 11,9% użytkowników Serwisu Kosmetologicznego, za najodpowiedniejszą metodę promowania swojego gabinetu uznaje współpracę z innymi firmami na zasadzie wymiany klientów.

wykres_reklama_gabinetu.jpg

Czwartą co do wielkości grupę uczestniczącą w naszych mini-badaniach stanowią osoby, które nie zdecydowały się na skorzystanie z żadnej z wymienionych przez nas metod reklamy. Jesteśmy ciekawi, czy ta duża, bo aż 9,5 - procentowa grupa nie prowadzi żadnych działań promujących swój gabinet? Może reklamuje swoją działalność stosując metody które nie zostały ujęte w naszej sondzie? Gorąco zachęcamy do komentowania artykułu i dzielenia się własnym doświadczeniami.

Jeśli chodzi o reklamę za pośrednictwem mediów, to dość dużym powodzeniem cieszy się promocja w lokalnej prasie. Taką metodę stosuje 7,1% naszych czytelników. Dużo mniejszą popularnością (za pewne w dużej mierze z powodu znacznych kosztów) może poszczycić się reklama gabinetu za pośrednictwem lokalnego radia czy telewizji. Z tych środków masowego przekazu korzysta tylko 2,4% kosmetycznych i kosmetologicznych przedsiębiorców.

Omawiane przez nas wyniki sondy na pewno nie pokazują idealnej dla wszystkich metody reklamy, ale mniej doświadczonym mogą wskazać najpopularniejsze i być może najbardziej efektywne metody promowania swoich usług.


Czytano: 3100
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum