Informacje

Polka kontra dermokosmetyki Polka kontra dermokosmetyki Hot

Portal internetowy onet.pl przeprowadził ostatnio ankietę, która miała na celu zbadanie opinii 1161 internautek na temat nowo powstałego segmentu rynku kosmetycznego, jakim są dermokosmetyki.



Uczestniczki badania ?Moje dermokosmetyki? niemal jednym głosem stwierdziły, że oczekują widocznych i trwałych efektów działania dermokosmetyków. Ponadto z ankiety wynika, że aż 63% respondentek ma problem z doborem odpowiedniego dla swojej skóry i wieku produktu.

Pewnie niejednokrotnie zastanawialiśmy się, co decyduje o zakupie danego kosmetyku przez klienta? Z opisywanych badań wynika, że 52% kobiet najbardziej ceni sobie skuteczność, podczas gdy dla 29% najważniejsze jest bezpieczeństwo. Dla 27% ankietowanych wystarczającym powodem do podjęcia decyzji o dokonaniu zakupu jest innowacyjny skład kosmetyku.

Kiedy pytano o stosunek badanych kobiet do pracujących w aptekach farmaceutów, to największą sympatię (49% odpowiedzi) zaskarbili sobie dermokonsultanci udzielający praktycznych wskazówek dotyczących stosowania dermokosmetyków.

Ankieta obejmowała również opinie farmaceutów o obsługiwanych przez nich klientkach. Wśród 160 badanych pracowników aptek blisko 100% uważa, że potrafią ocenić typ skóry klienta i dobrać odpowiedni preparat. Z kolei 68,5 i 50% jest zdania, że same klientki tych umiejętności nie posiadają.

Źródło: Puls Medycyny 


Czytano: 2725
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum