Informacje

Pływak w gabinecie? ? nowy pomysł na promocję Pływak w gabinecie? ? nowy pomysł na promocję Hot

Zbliża się niecierpliwie przez nas wszystkich oczekiwany okres letni. Wszyscy chcemy nałapać jak najwięcej słońca i rozruszać zmęczone zimą ciała. Idealnym połączeniem tych dwóch typów letniego relaksu są wizyty na basenie


W czasach, kiedy o każdego klienta musimy prowadzić zażartą walkę z konkurencją, każdy, nawet najbardziej zaskakujący pomysł na promocję, może okazać się kluczem do sukcesu. Ważne, żeby zawsze znaleźć się o krok do przodu przed innymi i zaskakiwać swoich potencjalnych klientów nowymi pomysłami. Jak to zrobić?

Baseny, zarówno te odkryte jak i zamknięte, za parę tygodni lub miesięcy będą przeżywać prawdziwe oblężenie. Wielu ludzi, przebierając się w kostium kąpielowy przeżyje spore zaskoczenie. Wyjątkowo długa w tym roku zima, która nawet jeszcze w kwietniu nam o sobie przypomina, sprawiła, ze wielu z naszych klientów straciło obiektywny osąd swojej figury.

Ukrywane w ciepłych ubraniach ciała, w wielu przypadkach stały się ofiarą zimy i przeszły spektakularną metamorfozę w niekoniecznie pożądanym kierunku. Wielu ludzi taka przykra refleksja dopadnie właśnie na basenie. I w tym właśnie miejscu powinniśmy wkroczyć do akcji.

Jak to zrobić?

Możemy zacząć od ulotek czy plakatów zostawianych na terenie najbliższych pływalni. Oczywiście musi się to odbyć za zgodą jej właścicieli. Jeśli trafimy na mało podatny grunt, powinniśmy mieć w zanadrzu ofertę, która przyniesie korzyści obu stronom.

Najlepszym sposobem na zachowanie przysłowiowej owcy i wilka przy życiu i sytości, jest zawarcie umowy o współpracę. Możemy zaproponować właścicielom pływalni obustronne rabaty. My będziemy polecać naszym klientom wizytę w danym obiekcie, a pracownicy pływalni będą przysyłać klientów do nas. Dla uwiarygodnienia skuteczności wspólnego działania i większego zmotywowania klientów, możemy wydrukować karty rabatowe, które będą uprawniały do określonej zniżki.

Co promować?

Tak jak już wcześniej wspominałam, amatorów pływania i wypoczywania na basenie lub w aquaparku najlepiej skusić ciekawymi zabiegami niwelującymi ?szkodliwy wpływ zimy? na naszą figurę.

Możemy zaprojektować ulotkę, która będzie zawierała atrakcyjną ofertę zabiegów wyszczuplających, modelujących, ujędrniających i antycellulitowych. Mogą to być zarówno zabiegi przeprowadzane za pomocą aparatury, jak również masaże i procedury oparte na liniach kosmetycznych.

Ważne jest, aby tak stworzyć ulotkę, aby przekonać do siebie klientów. Jeśli dysponujemy zdjęciami ilustrującymi działanie zabiegów ? możemy przedstawić je naszym klientom (oczywiście za zgodą fotografowanych osób). Pamiętajmy, że korzystna oferta cenowa, która początkowo może nie dać nam wielkich zysków, w przyszłości na pewno zaprezentuje nową rzeszą stałych bywalców.
Ciekawymi ofertami, wychodzącymi poza ramy czystej kosmetyki, czy kosmetologii możemy zdobyć klientów, którym nigdy nie przyszło by do głowy, aby odwiedzić nasz gabinet. Żeby liczyć się na rynku kosmetycznym musimy powodować odważne działania wykraczające poza ogólnie przyjęte standardy. 


Czytano: 2677
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum