Informacje

Warto postawić na reklamę Warto postawić na reklamę Hot

 

Skutkiem reklamy naszego gabinetu niemal zawsze będzie spory wzrost liczby klientów. Teoretycznie wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale często zwlekamy z podjęciem działań mających na celu promocję naszych usług. Pierwszym krokiem do podjęcia decyzji o kampanii promocyjnej może być zastanowienie się nad odpowiednią formą reklamy.

Jedną z dostępnych form promowania gabinetu jest wspomniana na początku reklama zewnętrzna, która jak sama nazwa wskazuje dotyczy przestrzeni naszego życia, z której wszyscy korzystamy. Może to być zarówno reklama na wielkim bilboardzie, samochodzie, kasetonie jak i zwykłe tablice, szyldy, podświetlane litery czy banery.

Niektóre z tych form reklamowych skierowane są do dużych firm, ale takie jak informacja na samochodzie, kasetonie, szyld czy baner możemy z powodzeniem wykorzystać w kampanii promującej nasz gabinet.

Jednak, czy biorąc pod uwagę ostatnie spadki zainteresowania tą formą reklamy opłaca nam się w ogóle w nią inwestować? Odpowiedź jest prosta ? opłaca. Spadek nakładów firm na ta formę reklamy spowoduje w najbliższym czasie spadek cen, a więc tym samym oszczędności w naszych gabinetowych skarbonkach.

Nie możemy sugerować się spadkiem zainteresowania reklamodawców i rezygnować z tego rodzaju promocji, uznając ją za mało opłacalną. Spadek inwestycji na kampanie reklamowe wynika z złej sytuacji na rynku i wszechobecnego kryzysu. Jeśli uda nam się znaleźć fundusze na reklamę ? powinniśmy wykorzystać możliwe spadki cen.

Ważne jest, aby w miarę możliwości wcześniej planować tego rodzaju wydatki i w przypadku korzystnej sytuacji na rynku reklamowym mieć fundusze na takie inwestycje. Na pewno przyniosą one efekt, szczególnie w przypadku, kiedy nasza konkurencja będzie miała większy problem z wygospodarowaniem takich środków. 

Na koniec, należy wspomnieć o reklamie internetowej. Wprawdzie jest to zupełnie inna forma promocji niż reklama zewnętrzna, ale wszyscy specjaliści są zgodni, ze za parę lat będzie ona najkorzystniejszym i najbardziej skutecznym miejscem do promowania swojej firmy.

Reklama internetowa jako jedyna zanotowała w ubiegłym roku znaczny wzrost i według prognoz utrzyma podobną dynamikę również w tym roku.


Czytano: 2412
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum