Informacje

Kosmetyki najpopularniejszymi prezentami świątecznymi Kosmetyki najpopularniejszymi prezentami świątecznymi Hot


Podobnie jak dwa lata temu, tak i zeszłoroczny grudzień upłynął pod znakiem zakupów online. Prezenty w internecie planowało zakupić 2 miliony osób, przede wszystkim na aukcjach. Najpopularniejszymi prezentami okazały się kosmetyki, odzież i płyty CD - wynika z badania D-Link Technology Trend.

14% Polaków planowało pod koniec zeszłego roku kupić świąteczne prezenty za pośrednictwem internetu, wynika z badania D-Link Technology Trend. Oznacza to około 2 miliony klientów sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych. Taki sam odsetek badanych deklarował zakupy online również rok wcześniej, w listopadzie 2008 roku.

Najpopularniejszym miejscem zakupu świątecznego w internecie pozostają polskie serwisy aukcyjne. W roku 2008 zakup taki planowało 82% zapytanych, w ubiegłym roku odsetek ten wynosił 88%. Co trzeci z planujących zakupy online dokonał ich polskich w sklepach internetowych, zaś co dwunasty na zagranicznych serwisach aukcyjnych.
W zeszłym roku otrzymaliśmy przede wszystkim kosmetyki, które planował zakupić co trzeci z kupujących prezenty online. Popularne były także odzież i obuwie (30%), płyty CD i zabawki (po 24%), książki/filmy (23%) oraz biżuteria/zegarki (12%) i sprzęt komputerowy (również 12%).

Największa grupa osób (28%) planowała wydać przez internet od 100 do 300 złotych. Istnieją jednak i tacy, 2% ogółu planujących zakup online, którzy wydali w internecie minimum 1000 złotych.

Źródło: Internet Status: oprac. własne na podstawie badania D-Link Technology Trend i Millward Brown ?Zakupy przez internet?. Badanie zrealizowano w dniach 19-24 listopada 2009r., na reprezentatywnej próbie 1006 Polaków w wieku 15-75 lat.


Czytano: 2580
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum