Informacje

Gabinet na piętrze - zmora czy dobrodziejstwo? Gabinet na piętrze - zmora czy dobrodziejstwo? Hot

Znalezienie dobrej lokalizacji pod wynajem na parterze graniczy niemal z cudem. Wszystkie parterowe pomieszczenia są już zajęte, więc zostaje nam tylko otwarcie gabinetu na piętrze. Czy takie rozwiązanie jest korzystne?


Dobrze wiemy, że lokalizacja na piętrze absolutnie nie wpływa na jakość świadczonych usług. Czasem nawet zdarza się, że klientki wolą pewną intymność, którą ograniczają witryny parterowych gabinetów. Problemy pojawiają się jednak w momencie gdy chcemy zapewnić sobie skuteczną reklamę. Nie możemy już liczyć na umieszczanie informacji o promocjach lub zniżkach na frontowych oknach, gdyż takie działania nie mają sensu. Co zatem zrobić, aby nasz gabinet cieszył się powodzeniem?

Musimy powrócić do punktu wyjścia, czyli reklamy. Postarajmy się poszukać innych, równie ciekawych rozwiązań informujących o naszej lokalizacji i świadczonych usługach. Skuteczną formą są plakaty porozwieszane w różnych częściach miasta. Ponadto możemy umieścić duży banner tuż pod oknami z aktualnymi promocjami.

Niezmiernie ważne jest również zamontowanie odpowiedniej reklamy świetlnej. Może to być np. neon, który przez cały rok będzie przypominał o istnieniu naszego gabinetu i ułatwi dotarcie potencjalnych klientów.

Klienci wybierający mniej eksponowane gabinety, bardzo często oczekują relaksu i intymności. Dlatego dbaj w szczególny sposób o zapewnienie intymności i odpowiedniego nastroju. Od samego wejścia klientka musi wiedzieć, że pomimo tych dwudziestu schodów, które pokonała trafiając do Ciebie, dokonała właściwego wyboru. Jeżeli masz gabinet na piętrze zadbaj o piękny wystrój i ładny zapach.

Niestety początki są zawsze najtrudniejsze. O wiele łatwiej mają gabinety zlokalizowane tuż przy ulicy. Klientom czasem nie chce się nawet otwierać drzwi żeby wejść chociażby do sklepu, a co dopiero pokonać jedno piętro.

Pamiętaj, że najczęściej klientka nie przychodzi do miejsca, lecz do osoby, która wykonuje zabiegi. Od samego początku musimy być w pełni profesjonalni i uczciwi co do jakości usług. W późniejszym czasie nikomu nie będzie przeszkadzało, że trzeba pokonać kilka kroków, aby do nas trafić.


Czytano: 4603
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum