Informacje

Brytyjczycy nie potrzebują kosmetyków Brytyjczycy nie potrzebują kosmetyków Hot

Przeciętny Brytyjczyk wydaje na kosmetyki niespełna 2,5 funta rocznie, mimo wysiłków firm zatrudniających takie gwiazdy jak David Beckham.

Mężczyźni na Wyspach przeznaczają zaledwie 57 mln funtów na produkty do pielęgnacji skóry, takie jak krem nawilżający, płyn do mycia twarzy czy peeling, wynika z badań Mintel. Suma ta wypada blado przy 602 mln funtów wydawanych rocznie przez Brytyjki. Sprzedaż kosmetyków wzrosła w latach 2005 - 2007 o 21 proc., przy czym produkty dla mężczyzn stanowią tylko 7 proc. tej wielkości.

Firmy kosmetyczne inwestują ogromne sumy pieniędzy, by spopularyzować produkty dla mężczyzn. Najlepszym przykładem jest koncern L'Oreal Paris, który zatrudnił do swojej kampanii między innymi byłego Jamesa Bonda czy serialowego dr. Jacka Shepharda. Podobne wysiłki czyni Gillette, ambasadorami marki są gwiazdy sportu - David Beckham, Thierry Henry, Tiger Woods oraz Roger Federer.

Niechlujny, nieogolony wizerunek przeciętnego Brytyjczyka staje się coraz bardziej popularny, szczególnie wśród mężczyzn powyżej 65. roku życia, którzy już niedługo staną się największą grupą wiekową na Wyspach. Tylko 17 proc. z nich popiera używanie produktów do pielęgnacji skóry, przy tym aż trzech na czterech badanych nadal wiernych jest wyłącznie kostce mydła.

- W tych czasach niechlujny wygląd, którego przykładem jest Russell Brand, staje się coraz bardziej popularny i akceptowalny wśród młodych Brytyjczyków, co oznacza, że zmniejsza się ich zapotrzebowanie na kremy czy płyny po goleniu - komentuje wyniki badań Alexandra Richmond, starszy analityk Mintel. -

Starzejąca się populacja Wielkiej Brytanii oraz niechęć starszych mężczyzn do używania nowych kosmetyków grają wielką rolę w rozczarowujących wynikach firm tej branży.

Richmond sugeruje również, by producenci skupili się na tradycyjnych produktach, które odnosić się będą do starszych konsumentów, kierując jednocześnie reklamy bardziej zaawansowanych kosmetyków do młodszych odbiorców, mając nadzieję, że będą oni używać ich nadal w swoim dorosłym życiu.

 

źródło: mediarun

Czytano: 2979
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum