Informacje

Otyły klient, szczęśliwy klient? Otyły klient, szczęśliwy klient? Hot

Nie wszystkie osoby przekraczające próg naszego gabinetu to modelki w rozmiarze 34. Wielu z naszych stałych gości niezmiennie walczy z nadwagą. Sprawiają wrażenie wiecznie szczęśliwych grubasów, którzy dawno zaakceptowali swój wygląd. A jaka jest prawda?

Zgoła inna. Otóż według badań przeprowadzonych przez hiszpański Hospital Universitario Infanta Leonor w Madrycie osoby z nadwagą nie tryskają entuzjazmem. Około 31 proc. z nich cierpi na niepokoje związane ze swoją otyłością, 35 proc. znajduje się w stanie przeddepresyjnym, a problem z anoreksją lub bulimią pojawia się u 17 proc. z naszych „pulchnych” klientów. Co zaskakujące, panowie i panie z dodatkowymi kilogramami dość często cierpią na ADHD. I nie jest to znikomy odsetek, ale nawet 20 proc. spośród otyłych.

Badania, które przytaczamy dotyczą hiszpańskiej populacji i ich przeprowadzenie zajęło pięć lat. Grupa badanych początkowo wynosiła 100 osób, by obecnie rozrosnąć się do 200. Jak zastrzegają autorzy analizy: „ Nie wszystkie typy otyłości są takie same, potrzebują także wielu różnych rozwiązań”.

Mimo tego faktu same wyniki mogą wydać się zaskakujące. Pozostaje pytanie jak wielu z naszych otyłych klientów perfekcyjnie wyszkoliło się w codziennym nakładaniu maski „szczęśliwego grubasa”. W ilu przypadkach nieustający entuzjazm i rzucane mimochodem stwierdzenia typu „lubię swój wygląd” to rzeczywiście prawda? A jak często wynik wieloletniego wcielania się wyćwiczoną rolę. Może warto przyjrzeć się lepiej swoim otyłym klientom, poświęcić im nieco więcej czasu na rozmowę podczas zabiegu i zaproponować zmianę trybu życia. Należałoby poinformować ich, że nadwagę można leczyć, a terapia powinna opierać się na interdyscyplinarnych formach. Nie wolno im w swoich działaniach ograniczać się jedynie do diety, ale zwrócić się o pomoc psychologiczną. Czas na działanie!

Źródło PAP Life


Czytano: 6195
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum