Informacje

Nowa kampania Noble Lashes z Joanną Jabłczyńską Nowa kampania Noble Lashes z Joanną Jabłczyńską Hot

Joanna Jabłczyńska została ambasadorką znanej w kręgach stylistek rzęs firmy Noble Lashes. Firma ta oferuje produkty do przedłużania rzęs dla prestiżowych salonów kosmetycznych oraz szkolenia dla przyszłych stylistek rzęs. Joasię można podziwiać na plakatach Noble Lashes w przedłużonych rzęsach. 

Kampania reklamowa skierowana jest do wszystkich osób zajmujących się przedłużaniem rzęs jak również do tych chcących przedłużyć sobie rzęsy. Z plakatu spogląda na nas uśmiechnięta oraz naturalna twarz Joasi. Przedłużone rzęsy dodają jej dyskretnego uroku, a cała twarz promienieje uśmiechem. Joasia to dziewczyna „życie” pełna energii oraz pozytywnych emocji. Firma Noble Lashes twierdzi „wybraliśmy Joannę, ponieważ reprezentuje styl życia godny naśladowania: aktywne życie i pogoda ducha oraz dyskretny urok przedłużonych rzęs. Joanna Jabłczyńska reprezentuje te cechy, które podziwiamy u naszych klientek”.  Z kolei Ala Rio, instruktor stylizacji rzęs Noble Lashes, która stoi za fenomenalnym spojrzeniem Joanny mówi „Gdy dowiedziałam się, że mogę upiększyć Joannę Jabłczyńską, to najpierw przypomniałam sobie jej uroczy uśmiech, a dopiero potem zachwycający błękit oczu. Nigdy wcześniej nie interesowałam się rzęsami aktorki, dlatego też absolutnie nie kojarzyłam kształtu jej oka. Z tego powodu niezmierną przyjemność sprawiło mi planowanie stylizacji. Każda kobieta jest niepowtarzalna, wymaga więc indywidualnego podejścia. Niezwykle się cieszę, że mogłam pracować z tak uśmiechniętą, pozytywną i uroczą kobietą. To dla mnie wielki zaszczyt”.

Wybranie do kampanii słynnej aktorki ma na celu zwrócenie uwagi na jeszcze nie tak popularne w naszym kraju przedłużanie rzęs i zachęcenie dziewczyn do ich przedłużenia oraz postrzeganie siebie jako atrakcyjnej kobiety, pełnej wdzięku i powabu. Tak dużo dziewczyn nie spróbowało jeszcze nigdy aplikacji przedłużania rzęs i niewiedzą co tracą.

Firma Noble Lashes współpracuje z najlepszymi stylistami rzęs w całym kraju oraz poza jego granicami. „Zdecydowaliśmy się na współpracę ze znaną osobą dla naszych stylistek, które kochają swoją pracę i na co dzień sprawiają, że „zwykłe” dziewczyny przemieniają się w pełne uroku kobiety – mówi przedstawiciel Noble Lashes – Ich profesjonalizm zasługuje na najlepszą reklamę, a twarz Joanny Jabłczyńskiej z jej wdziękiem oraz urokiem osobistym jest strzałem w dziesiątkę”.


Galeria

Nowa kampania Noble Lashes z Joanną Jabłczyńską
Nowa kampania Noble Lashes z Joanną Jabłczyńską
Nowa kampania Noble Lashes z Joanną Jabłczyńską
Czytano: 8895
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum