Informacje

Trendy w salonie kosmetycznym. Poznaj 6 sposobów, aby salon był bardziej eko Trendy w salonie kosmetycznym. Poznaj 6 sposobów, aby salon był bardziej eko Hot

Ludzie coraz większą uwagę przywiązują do pochodzenia produktów, którymi się otaczają. Oczywiście ma to związek ze zdrową żywnością. Produkty ekologiczne nie są bowiem spryskiwane żadnymi wzmacniaczami niewiadomego pochodzenia. Ale chodzi także o bardziej świadome życie w kontekście ochrony środowiska.

 

Ekologiczne – to znaczy niezanieczyszczające środowiska. Dobrym przykładem są tutaj pralnie ekologiczne, czyli przyjazne środowisku oraz stosujące najlepsze technologiczne rozwiązania. 

Ten, kto żyje zgodnie z trendem Eko: segreguje śmieci, jeździ rowerem zamiast samochodem czy też nie używa foliowych toreb na zakupy, które rozkładają się nawet kilkaset lat! 

 

W jaki sposób można wykorzystać trend EKO w salonie kosmetycznym? Poznaj kilka sposobów.

 

1. Jeśli korzystasz z certyfikowanych produktów, koniecznie pochwal się tym swoim klientom. Wywieś w widocznym miejscu odpowiednie certyfikaty, w cenniku odpowiednio oznacz ofertę. Możesz nawet różnicować ofertę w ten sposób, że tylko wybrane zabiegi będą wykonywane na produktach ekologicznych. Jest duży wybór na rynku producentów kosmetyków, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty.

 

2. W salonie można „na oczach” klientów przygotowywać naturalne kosmetyki, np. z jajek, miodu, owoców czy roślin. Idealne w takim przypadku jest korzystanie z darów, jakie daje natura, czyli sezonowych produktów. Latem jest urodzaj owoców i kwiatów, stąd one mogą być głównym składnikiem naszych receptur. Zima to czas na rozgrzewanie, wtedy odpowiedni staje się miód, cynamon, piernik czy imbir. Taka specjalizacja salonu to doskonały sposób na wyróżnienie się od konkurencji, a zarazem przyciągnięcie konsumentek, które bardziej zwracają uwagę na jakość, a nie cenę.

 

3. Możemy także sprzedawać wyrabiane na miejscu maseczki czy inne kosmetyki. Wystarczy eleganckie opakowanie i taki produkt może stanowić doskonałe uzupełnienie naszej oferty.

 

4. Możesz urządzać raz na jakiś czas „Eko tygodnie”, w których udostępnisz w swoim salonie miejsce producentom ekologicznych produktów z innych branż. Oczywiście za odpowiednią prowizję od sprzedaży (na przykład eko przetwory na jesień, czy eko owoce na lato).

 

5. Jeśli dysponujesz trochę większym lokalem, możesz organizować Warsztaty Kosmetyczne, na których będziesz uczył przygotowywania eko kosmetyków. Taka oferta może być skierowana do klientów indywidualnych, ale także instytucji. Jest to dobry pomysł na integrację grupy pracowników.

 

6. Wiele kosmetyków naturalnych ma właściwości lecznicze. Dla amatorów medycyny naturalnej takie produkty zrobione na miejscu, z konkretnym opisem działania, zapakowane w oryginalne paczuszki lub pudełeczka – będą doskonałym upominkiem. Można przygotowywać takie produkty na specjalne zamówienie lub mieć na stałe w swojej ofercie dodatkowej.


Czytano: 11813
Ilość publikacji: 8
  Artykuł miesiąca:
  Wyróżnienia:
O autorze: Małgorzata Dziubała i Aleksandra Lechwar-Szwarc, założycielki firmy Kreatywny Butik ONE www.kreatywnybutikone.pl , która dostarcza pomysły na rozwój biznesom małym i dużym. Autorki publikacji z praktycznymi poradami i inspiracjami do prowadzenia własnego salonu „Pomysł na biznes. Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? SALONY FRYZJERSKIE I KOSMETYCZNE”


POLECAMY
więcej artykułów autora Kreatywny Butik One
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum