Informacje

Wszechobecne suplementy urody Wszechobecne suplementy urody Hot

"Idealnie nawilżają skórę, zmniejszają widoczność cellulitu, spalają tkankę tłuszczową," - to tylko niektóre zwroty reklamowe producentów suplementów diety, które coraz częściej kuszą klientów. Okazuje się, że sprzedaż wspomagaczy urody wzrosła aż o 10 proc. w porównaniu do roku ubiegłego.


Nie oszukujmy się, że nie stosujemy suplementów. Większość z nas w swoim domu znajdzie kolorowe tabletki na skórę, paznokcie czy włosy. Są one produkowane i wprowadzane do obrotu w formie umozliwiającej dawkowanie, co w połączeniu z często spotykaną ich sprzedażą za pośrednictwem aptek może sugerować ich związek z lekami i tym samym gwarantować skuteczność. W Unii Europejskiej suplementy diety nie były i nie są traktowane jak leki. W Polsce suplementy diety dopuszcza do obrotu Główny Inspektor Sanitarny i podległe mu urzędy (a nie Główny Inspektor Farmaceutyczny lub Urząd Rejestracji Leków i Produktów Biobójczych).

Hitem w kosmetologii okazują się: witamina A i E, a także wszechobecny skrzyp polny. Ta minimalistyczna kombinacja "ma zapewnić" skórze: idealny wygląd, doskonałe nawilżenie, a także prawidłowe rogowacenie. Klienci bezgranicznie ufając zapewnieniom producentów nierzadko rezygnują ze stosowania kosmetyków na rzecz suplementów.

Obecnie opisy i przeznaczenie suplementów bardzo przypominają informacje zawarte na kosmetyku: określają wiek odbiorcy oraz sposób działania na skórę i przydatki. Ponadto rozmaitość produktów sprawia, że sprzedaż suplementów znacznie wzrosła.  Największe udziały rynkowe mogą zdobyć ci producenci, którym udało się wejść ze swoją ofertą do aptek. W nich bowiem sprzedaje się aż 80 proc. suplementów.

Pamiętajmy jednak, że suplementy to jedynie doskonały dodatek do zachowania pięknej cery, włosów i paznokci i w żadnym stopniu nie zastąpią dobrze skomponowanej i zbilansowanej diety.

 


Czytano: 6013
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.


POLECAMY
więcej artykułów autora kosmetologia.com.pl


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum