Informacje

Marketing w salonie kosmetycznym – czy jest potrzebny? Marketing w salonie kosmetycznym – czy jest potrzebny? Hot

Marketing to zbiór elementów, które składają się w jedną całość. Im lepiej te elementy są do siebie dopasowane i logicznie się uzupełniają, tym pewniejsze jest odniesienie sukcesu na rynku. 

Nowe szkolenie internetowe „Akademia Marketingu i Sprzedaży”. Salony kosmetyczne i fryzjerskie” dostarcza kompleksowej wiedzy na temat kluczowych w funkcjonowaniu każdego salonu obszarów marketingu i sprzedaży. 

Diamond Jim Brady, amerykański przedsiębiorca z przełomu wieku XIX i XX  powiedział:

„Możesz mieć najlepszy produkt na świecie, ale jeśli nie będziesz potrafił go sprzedać, to tylko ciągle będziesz go miał.”

 

Po tylu latach wydźwięk tych słów pozostaje ciągle niezmiernie ważny. Chociaż pojawiły się nowe technologie i sposoby dotarcia do klientów, absolutnie kluczowe do funkcjonowania każdej firmy jest pozyskanie KLIENTA. Bez niego nie istnieje biznes. A w tym właśnie pomaga MARKETING. Cały proces zamyka SPRZEDAŻ, która jest podsumowaniem wszystkich działań. 

8 lekcji z Akademii Marketingu i Sprzedaży omawia każdy z tych obszarów, pokazując wiele pomysłów i inspiracji.

Czy wyobrażasz sobie samochód, w którym siedzenie dla kierowcy jest wzięte z Porsche, fotele dla pasażerów z Fiata 500, karoseria z BMW, a silnik z 10-letniego Smarta? Wyglądałby co najmniej ciekawie, to pewne. Ale kto by chciał go kupić? Co właściwie miałoby skłonić klientów do jego nabycia? Elegancki design? Niezawodna jakość? Niskie koszty eksploatacji?  Żadna z tych cech nie byłaby spełniona w 100%. Ciągle coś by nie pasowało do całości … Ludzie mogą go oglądać, sprawdzać, dotykać, uśmiechną się pod nosem, może zdziwią i pójdą dalej. Dlaczego? Ponieważ nie będą w ogóle rozumieć ani czuć, czym jest ten produkt i w jaki sposób może im się przydać.

A teraz pomyśl o samochodzie typu Volvo. Nawet, jeśli jesteś motoryzacyjnym abnegatem, to najprawdopodobniej skojarzysz: nowoczesną linię karoserii, odpowiednio mocny silnik, dopracowane detale wyposażenia, kilka praktycznych gadżetów i gwarancję wysokiej jakości oraz BEZPIECZEŃSTWA! Wszystko gra. Poszczególne elementy do siebie pasują. Jeden naturalnie wynika z drugiego. Widzisz nowy model i rozumiesz, że to jest dobra marka. Czujesz, że możesz jej zaufać, bo wszystko harmonijnie jest poukładane i to Cię przekonuje do całości. Wierzysz, że Volvo mówi Ci o sobie wiarygodną historię.

I taką zrozumiałą, czytelną historię, która przemawia do Twoich klientów, ma przekazywać Twój salon. 

Chodzi o to, aby wszystkie elementy wynikały bezpośrednio jeden z drugiego i składały się na jeden salon, który spełnia wszelkie warunki, aby odnieść sukces rynkowy. Te elementy razem mają tworzyć jeden spójny przekaz, który dociera do Twoich klientów. I ten przekaz musi być dla nich atrakcyjny!

W całościowym obrazku ważne jest to, abyś na poziomie emocjonalnym dawał ludziom odczuć, że trafili do miejsca, jakie im jest potrzebne, a na poziomie racjonalnym, żeby zrozumieli, że mają faktyczne podstawy, aby zaufać Tobie jako firmie i Twoim produktom.

W szkoleniu internetowym „Akademia Marketingu i Sprzedaży. Salony kosmetyczne i fryzjerskie” przeprowadzimy Ciebie przez wiele możliwości, jak zorganizować i przygotować poszczególne elementy. To będą pomysły i inspiracje, które możesz od razu skopiować i wdrożyć w swojej firmie. Mogą też posłużyć jako inspiracja i na ich podstawie stworzysz swoje własne, niepowtarzalne rozwiązania. Czasem będzie to kwestia tylko zmiany szczegółów tak, aby dany element był dla salonu jak najlepszy. Jeśli już myślisz o swoim biznesie, jako o spójnej całości, to wkrótce będziesz wiedział i czuł, co powinieneś zrobić

Naszą rolą jest tak poprowadzić Ciebie w procesie myślenia o swojej firmie, abyś wiedział, jak przygotować swój biznes, żeby:

  • maksymalnie wykorzystać rynkowy potencjał,
  • generować jak największe przychody. 

Poza tym, z prowadzenia biznesu powinieneś czerpać satysfakcję. Przecież nie robisz tego za karę. To jest Twój wybór, więc powinno to Tobie dostarczać zwykłej radości. Na pewno wyniki finansowe się do tego przyczyniają. Jednak poczucie, że sprawiasz także innym przyjemność: swoją ofertą, podejściem do biznesu, miejscem, do którego Twoi Klienci chcą wracać – jest w tym momencie równie ważne! To da poczucie, że Twoja praca ma sens dla Ciebie, ale także dla innych

Przejdźmy zatem do sedna. W 8 lekcjach z ćwiczeniami Akademii Marketingu i Sprzedaży, krok po kroku, zobaczysz, czym się trzeba zajmować, aby budować swoją pozycję na rynku i własną markę. 

Krótko mówiąc – omówimy obszary, które dotyczą marketingu i sprzedaży  salonu. kosmetycznego i fryzjerskiego. Marketingu, który Ty możesz samodzielnie poprowadzić. Oraz sprzedaży, na którą masz ogromny wpływ. 

  • jak analizować podmioty i produkty na rynku, które Twój potencjalny klient może wybrać zamiast Twojej oferty, czyli konkurencję,
  • jak poznać osoby, które kupują lub mogą kupować Twoje produkty, czyli klientów,
  • jak przygotować optymalny produkt, czyli salon Twoich marzeń,
  • w jaki sposób zoptymalizować sprzedaż,
  • jakie są Twoje mocne strony i możliwości, jakie daje rynek, czyli jak przeprowadzić analizę SWOT,
  • jakie promocje zastosować, aby klienci na zawsze polubili Twój salon.

Wszystkie wyżej wymienione zagadnienia to najprostsze zestawienie głównych elementów marketingowych. Marketing poprzez odpowiednią analizę rynku i dopracowanie zarówno oferty, jak i jej szeroko pojętego „opakowania” – może być kluczem do rynkowego sukcesu.

Pobierz darmowy fragment szkolenia i dołącz do Akademii Marketingu i Sprzedaży! A co najważniejsze, całą wiedzę możesz otrzymać bez wychodzenia z domu. Kupując produkt  dostaniesz na swój adres mailowy 8 lekcji z ćwiczeniami. 

Zapraszamy! Kreatywny Butik ONE. www.kreatywnybutikone.pl

http://kreatywnybutikone.pl/produkt/szkolenie-internetowe-akademia-marketingu-i-sprzedazy-salony-fryzjerskie-i-kosmetyczne


Galeria

Marketing w salonie kosmetycznym – czy jest potrzebny?
Czytano: 15403
Ilość publikacji: 8
  Artykuł miesiąca:
  Wyróżnienia:
O autorze: Małgorzata Dziubała i Aleksandra Lechwar-Szwarc, założycielki firmy Kreatywny Butik ONE www.kreatywnybutikone.pl , która dostarcza pomysły na rozwój biznesom małym i dużym. Autorki publikacji z praktycznymi poradami i inspiracjami do prowadzenia własnego salonu „Pomysł na biznes. Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? SALONY FRYZJERSKIE I KOSMETYCZNE”


POLECAMY
więcej artykułów autora Kreatywny Butik One


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum