Informacje

Konferencja Spa & Wellness Trendy Konferencja Spa & Wellness Trendy Hot

Dobry zabieg kosmetyczny, wygodne łóżko w hotelu dziś nie są już wyznacznikami komfortu. Wymagamy coraz więcej, bo prawdziwy luksus to bycie w centrum zainteresowania. Prawdziwy relaks to kawałek raju na ziemi, poczucie harmoni i przyjemność czerpana każdym zmysłem.

Włoskie smaki piękna

Szybkie tempo życia sprawia, że nie możemy sobie pozwolić na mało efektywny wypoczynek. Potrzebujemy głębokiego wyciszenia i pełnego oderwania się od rzeczywistości. By stworzyć optymalne warunki i idealny klimat dla relaksu, potrzebna jest współpraca wielu profesjonalistów. Oni właśnie spotkali się 16 maja br. na Konferencji Spa & Wellness Trendy Włoskie Smaki Piękna?. Specjaliści z Amariss SPA & wellness consulting, Iris Ceramica organizatorzy konferencji oraz gość specjalny, znany włoski architekt prof. Giacomo Rizzi, przedstawili uczestnikom konferencji możliwości i korzyści, jakie niosą ze sobą kompleksowe rozwiązania w projektowaniu, realizacji i zarządzaniu centrami spa & wellness. Było to pierwsze spotkanie w Polsce, podczas którego fachowcy z tego sektora, czerpiąc wzory z Włoch prawdziwej ojczyzny wypoczynku i przyjemności - pokazali inwestorom i menadżerom optymalną ścieżkę realizacji ośrodka SPA od koncepcji do sukcesu.

Chcemy pokazać właścicielom ośrodków i menadżerom SPA nowoczesne i sprawdzone rozwiązania. Dzięki ich zastosowaniu klient ma poczucie, że znajduje się w centrum uwagi. Skupiając się na polisensorycznych bodźcach wywołujemy u klienta odczucie pełnej harmonii przeżyć. A efektem końcowym jest zadowolony klient, który nie tylko wróci do SPA, ale podzieli się swoimi odczuciami z innymi osobami - tłumaczyła Agata Kocjan, biolog i kosmetolog prezes Amariss Spa & wellness consulting.

{yoogallery src=[/images/stories/aktualnosci/relacje_wydarzenia/spa_wellnes_trendy] width=[135]}

Uczestnicy konferencji, inwestorzy oraz menadżerowie ośrodków SPA podkreślali, że w Polsce, podobnie jak na świecie, trudno znaleźć ekspertów w dziedzinie SPA & wellness. Do tej pory, decydując się na budowę ośrodka SPA, inwestorzy korzystali z usług wielu różnych firm, co niejednokrotnie skutkowało brakiem spójności całego przedsięwzięcia. Najważniejsza jest koncepcja. Słuchamy uważnie inwestora i dopasowujemy koncepcje do jego marzeń i wizji, nie zapominając jednocześnie o całym szeregu, niezwykle istotnych rozwiązań funkcjonalnych i merytorycznych. Udzielamy wsparcia technicznego i architektonicznego w budowie ośrodka. W następnym etapie opracowujemy także optymalną ofertę zabiegów, a jeszcze później rekrutujemy i szkolimy odpowiedni personel tłumaczył Wojciech Kocjan, architekt, właściciel firmy Amariss, której misją jest wspieranie tego typu inwestycji na każdym etapie realizacji. Oprócz przemyślanej koncepcji, estetycznego wystroju i niezwykłej atmosfery, profesjonalne SPA powinno zapewniać swoim klientom znakomite efekty. Elementem kluczowym staje się opracowanie listy zabiegów, odpowiadających potrzebom i oczekiwaniom różnego typu klientów. Nowoczesny model obsługi klienta polega dziś na indywidualizacji oferty. Dla klienta poszukującego nowoczesnych technologii i najnowszych odkryć z dziedziny biologii, przeznaczona jest linia DIBI. Klient holistyczny pragnie oddziaływania na wszystkie zmysły. Otrzymuje więc kosmetyki OLOS, dbające o harmonię duszy i ciała. Tradycyjny klient, chcący skorzystać z regenerującej siły wody, jest dopieszczany w SPA, dzięki linii Thalmer i Contessa Mathelda mówiła Agata Kocjan.

Do hotelu idziemy spać czy pomarzyć? od tego intrygującego pytania zaczął swój wykład znany włoski architekt prof. Giacomo Rizzi. Zauważył, że jakość wypoczynku w dużej mierze zależy od otoczenia, w którym się znajdujemy. Do pokoju, który zapewnił nam przyjemne doznania, z pewnością wrócimy. Dlatego też projektowanie pokoju hotelowego powinno się rozpocząć się od umieszczenia łóżka naprzeciwko okna. Piękny widok oferuje dobre samopoczucie. Mieć przed sobą daleką perspektywę to tak jak mieć przed sobą daleką przyszłość wyjaśniał profesor. I pokazał pokoje marzeń: pełne światła, z cudownym widokiem przez okno, wyposażone w wyrafinowane urządzenia SPA. Z takiego pokoju nie chce się wychodzić. Takiego miejsca się nie zapomina.

Harmonia duszy i ciała to podstawa SPA. Dlatego też uczestnicy konferencji zastanawiali się jak zapewnić idealną harmonię swoim klientom. Okazało się, że kluczem do sukcesu jest spójność i jedność wszystkich elementów składających się na ośrodek czy hotel SPA. Ważna jest nie tylko myśl architektoniczna, a także każdy drobny element. Uczestnicy konferencji byli zaskoczeni jak ogromną rolę w budowaniu nastroju mogą mieć takie elementy wystroju wnętrz jak płytki ceramiczne. Oryginalne i innowacyjne rozwiązania prezentowane przez firmę Iris Ceramica współgrając z innymi elementami tworzyły, tak bardzo potrzebną w SPA harmonię.

źródło: Cappuccino PR

 


Czytano: 4410
Ilość publikacji: 2051
  Artykuł miesiąca: 0
  Wyróżnienia: 0
O autorze: Największy Internetowy Magazyn Profesjonalistów Branży Kosmetycznej i SPA. Pierwszy, a zarazem najbardziej dynamicznie rozwijający się portal branżowy o charakterze naukowo - informacyjnym.



Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum