Informacje

Polskie kosmetyki w drodze do Hongkongu Polskie kosmetyki w drodze do Hongkongu Hot

Polskie firmy z branży kosmetycznej mają okazję wzmocnić swoją pozycję na dynamicznie rozwijających się rynkach Azji i Pacyfiku. W dniach 14-16 listopada jedenastu polskich producentów kosmetyków, biorących udział w programie promocji polskiej branży kosmetycznej, zaprezentuje się w Hongkongu na targach Cosmoprof Asia.

Targi Cosmoprof Asia to prawie 70 tys. m2 powierzchni wystawienniczej, na której prezentuje się ponad 1700 wystawców z kilkudziesięciu krajów. Targi cieszą się ogromnym zainteresowaniem – liczba odwiedzających w ciągu trzech dni sięga 50 tysięcy. Cosmoprof Asia to idealne miejsce do zaprezentowania swojej oferty azjatyckim odbiorcom.


Wśród tegorocznych wystawców nie mogło zabraknąć polskich producentów kosmetyków, biorących udział w programie promującym branżę realizowanym na zlecenie Ministerstwa Gospodarki przez SPC House of Media. Na targach w Hongkongu prezentować się będzie 11 firm: Bell, Biogened, Chantal, Clarena, Delia Cosmetics, Eveline Cosmetics, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, La Rive, Torf Corporation, Verona Products Professional oraz Ziaja. Stoiska polskich producentów zlokalizowane będą obok siebie i specjalne oznaczone. Obok nich stanie także stoisko informacyjne, gdzie odwiedzający będą mieli okazję otrzymać materiały dotyczące branży kosmetycznej w Polsce.

Wyjazd na targi Cosmoprof Asia jest już czwartym wydarzeniem tego rodzaju w ciągu ostatniego półrocza, realizowanym w ramach programu promocji Polska Cosmetics. Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej uczestniczyli już w targach w Turcji (Beauty Eurasia), na Ukrainie (Intercharm Ukraine) i w Rosji (Intercharm). Udział polskich firm w imprezach targowych jest jednym z priorytetów trzyletniego programu promocji branży, którego celem jest wzmocnienie wizerunku polskich marek na rynkach zagranicznych oraz wspieranie międzynarodowej ekspansji polskich firm. Producenci kosmetyków, którym Ministerstwo Gospodarki przyznało – na podstawie złożonych wniosków – dofinansowanie ze środków unijnych, otrzymują zwrot kosztów udziału w targach na poziomie nawet 75%.

Więcej informacji: www.polishcosmetics.pl


Czytano: 5731
Ilość publikacji: 7
  Artykuł miesiąca:
  Wyróżnienia:
O autorze:


POLECAMY
więcej artykułów autora Polska Cosmetics
POLECAMY
więcej artykułów z tej kategorii


Oko w oko
Mega Oxy najbardziej innowacyjne urządzenie do infuzji tlenowej
Oko w oko
Bezprzewodowy sensor nawilżenia skóry
Oko w oko
Lekarstwo na blizny i zmarszczki?
Oko w oko
Kapsaicyna - za czy przeciw?
Oko w oko
Kurkuma nie ma działania terapeutycznego
Oko w oko
Sylwestrowa stylizacja z Noble Lashes i DDTVN
Oko w oko
Dr Google na wszystko - na urodę, na chorobę
Oko w oko
Uważajcie na kuracje oczyszczające organizm!
Oko w oko
Wydanie specjalne LNE już na rynku!
Oko w oko
Najnowsze badania wskazują, że regularna depilacja woskiem, przycinanie lub usuwanie włosów intymnych maszynką czterokrotnie zwiększają ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi drogą płciową.
Oko w oko
Kosmetyczne limuzyny - wyprzedaż rocznika 2016!
Oko w oko
Zamykanie naczyń na światowym poziomie
Oko w oko
Kolejny Instytut Image
Oko w oko
Wielki sukces 34. Kongresu i Targów LNE!
Oko w oko
Laser frakcyjny co2 w gabinecie
Oko w oko
Oferuj klientom to, czego pragną, a nie to co myślisz, że pragną
Oko w oko
Kosmetolog, który może wykonywać iniekcje - to możliwe?
Oko w oko
Sprzedawaj korzyści, a nie usługi, a salon będzie pełen klientek!
Oko w oko
Kasa fiskalna do salonu kosmetycznego? Mała, elegancka i funkcjonalna!
Oko w oko
Waxperts - Nowa generacja wosków do depilacji!
  Forum